Nova associació ARAC-Ripollet

Plataforma Gatera Ja!adopta!

El Jardinet dels Gats, juntament amb la Plataforma Gatera Ja! està convidat a la presentació d’una nova associació animalista de Ripollet: ARAC (Associacio Ripolletenca d’Animals de Companyia).

El día 13 de Març et convidem a celebrar-ho amb nosaltres a les 19h a la Sala d’Actes del Centre Cultural del Ripollet (Rambla Sant Jordi, 2).

Hola a tothom!

A Ripollet hi ha molta gent amant dels animals i uns quants som voluntaris a altres protectores i associacions pero fins ara no en teniem al nostre poble.

El divendres dia 13/03 es farà l’acte de constitucio de ARAC (Associacio Ripolletenca d’Animals de Companyia) i us convidem a tots a venir a coneixer aquest nou grup de gent que vol posar un granet més en la lluita de la defesa dels drets dels animals i la cura dels que ens siguin possible.

Com no, l’associació és oberta a tothom i tota l’ajuda, informació, comentaris seran molt benvinguts.

Dia 13, les companyies de la Plataforma Gatera Ja, entre les que estarà El Jardinet dels Gats, vindràn a fer-nos una mica de xerrada i intercanvi d’informació.

(…)

Us esperem a tots:
Divendres 13/03
19 hores
Sala d’actes del Centre Cultural de Ripollet
Rambla Sant Jordi, 2
(Ripollet no té perdua: C58, sortida Ripollet / Renfe: estació Cerdanyola del Vallès)

Gracies a tothom per fer difusió i esperem que tots junts poguem fer el possible per aquests animals… i tots els altres, com fins ara tots els magnífics companys d’altres associacions.

3 comentarios to “Nova associació ARAC-Ripollet”

  1. Alba Ros De Julian Says:

    Ya era hora de que hicieran una asociacion ayudando a los animales que lo necesitan, Grcias.

  2. Hola. buenas tardes.

    Yo soi un chico soltero que tengo en mi casa, dos animalitos conmigo, churry mi gatito y toby mi perrito.
    Los cuales mimo todo lo que puedo y más porque ellos así lo hacen conmigo, detectando como nadie mis diferentes estados de animo y sabiendme dar lo necesario en todo momento.

    Nosotros somos animales como ellos, no somos seres superiores, lo que debería de fomentar el respeto hacia ellos, sin ningún tipo de malicia ni miedos ni entrenos desproporcionados.

    Cuidalos como ellos te cuidan a ti, ni más, ni menos.

    saludos

    Ángel

  3. En Cerdanyola hago lo que puedo con un grupo de gatos pero por falta de coche(vivo en Barcelona aunque tengo una casita en Cerdanyola)no puedo atenderlos cuando seria necesario.
    Me dan mucha pena porque son hermosos y cariñosos (y agradecidos) pero no se si me gustaria verlos dentro de jaulas.
    No se que hacer por ellos, tengo en casa tres gatos, dos de ellos adulyos y me es dificil entrar a otro gato.
    Gracias. Y si hay solucion para que esten todos juntos y bien atendidos les agradeceré saber como puedo hacer.
    Marisa

Responder

