Rescat de Taxi

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Sempre recordaré el diumenge 2 de setembre com un dia de sort, sort per a mí, i sort per a la Taxi, la gateta petitona que vaig trobar-me sota un taxi a la Plaça Catalunya. La vaig veure mentre passejava amb el meu germà. La fila de taxis avançava, i la gateta quedava al descobert, i corrent es refugiava sota el taxi següent. Però el risc que l’atropellessin era altíssim! Ella estava molt espantada i jo no sabia ben bé com agafar-la, però un taxista m’hi va ajudar, me la va donar i em va dir: “¡toda tuya!”. La vaig embolicar amb un jersei i la vaig dur d’urgències al veterinari Salvador Cervantes, el veterinari del Jardinet dels Gats, que el proper 7 d’octubre correrà un triatló per recollir fons per al Jardinet dels Gats.

L’animalet estava molt brut, tenia un ull molt afectat, estava molt primet i en general feia mal aspecte. Vam agafar al metro i en mitja hora ens vam plantar a la consulta del Salva que ens va rebre molt bé. Va resultar que el gatet era una gateta de 2 mesos i mig, que pesava 600 g quan hagués hagut de pesar 1 kg, que tenia conjuntivitis, cucs, puces i paràsits. El Salva em va donar totes les indicacions per banyar-la, per desparasitar-la el dia següent, i per posar-li les gotes de coliri als ulls. Des del primer dia, la Taxi ha menjat moltíssim i tot i estar confinada a una habitació i passar molta estona sola ha perdut la por de seguida. Ha recuperat moltes forces i és una gateta molt bufona i afectuosa. Demà se’n va a una casa d’acollida i la trobaré a faltar… segur que portarà molta dolçor a la familia que l’adopti! Que siguis molt feliç Taxi ♥

2 comentarios to “Rescat de Taxi”

  1. Moltes gràcies per recollir a la Taxi!! Ha tingut una sort immesa…. el 02 de setembre va començar a tenir futur! Se’n va a una Casa d’Acollida amb una super mami!

  2. Mi peque quejica! Ains como la echo de menos…

Responder

