Porque adoptar también enriquece tu vida

Este mail nos lo envía Maria, adoptante de los ahora Xim y Floc.

 

” El passat mes de març, dies abans del meu aniversari, el Ramón, la meva parella, em donava la sorpresa… “Pel teu aniversari et regalo l’adopció d’un gatet del Jardinet dels Gats!”. Jo ja plorava d’emoció!

Així va ser com vaig conèixer el Jardinet i al que seria el meu primer gatet adoptat, el Xim, un cadell de 3 mesos que havia estat abandonat, junt amb la seva germana, a les escombraries. El vaig anar a buscar a la casa d’acollida on em va rebre ronronejant i saltant sobre meu. Allí, ja em va guanyar!

El vaig portar a casa on de seguida va començar a olorar, investigar i tafanejar-ho tot. Al cap d’un parell d’hores ja el tenia a sobre meu ronronejant i dormint. Allí, ja em va acabar d’enamorar.

Després d’uns dies coneixent-nos, el Xim va resultar ser un gat súper afectuós (es deixava abraçar i m’abraçava!), juganer i intel·ligent (li tirava una piloteta i ell me la portava! com un gosset!). Estava encantada!

Va passar l’estiu i vaig decidir adoptar un altre gatet. El Floc, un cadell trobat al carrer, de tres mesos també. Així, per una banda, podia ajudar a un altre gatet, i per l’altra, donava un company al Xim. Al treballar, passo moltes hores del dia fora de casa i vaig pensar que seria molt bo pel Xim estar amb un altre gatet. I pel Floc seria perfecte trobar un company jove que encara tingués moltes ganes de jugar i fer el boig!

Gràcies a la Núria, de la casa d’acollida del Floc, vaig poder presentar als dos gatets. No tenia cap dubte que el Xim acceptaria al Floc, però els primers dies van ser una mica “tensos”. El Xim es va sentir amenaçat i el Floc una mica cohibit. Això els hi va durar 3 dies contats perquè al quart ja estaven un sobre de l’altre jugant, corrent amunt i avall, i dormint junts.

Ara ja porten 3 mesos convivint i el Floc és un bitxito que no para, que juga fins i tot amb la seva pròpia ombra però a la vegada també reclama mimitos constantment! i el Xim torna a ser el gatet afectuós i juganer que era al principi. S’han adaptat totalment, són inseparables! on va un, va l’altre, i on vaig jo, van els dos! : )

En resum, estic molt feliç de tenir els dos petits amb mi. I sobretot, d’haver-los adoptat i no comprat en qualsevol botiga… Recomano a TOTHOM l’adopció, val molt la pena!

Moltes gràcies per a tot, Jardinet! : ) ”

Compartimos con vosotros para que podáis leer en primera persona lo mucho que enriquece la adopción de un peludo, un peludo que si no estuviera en tu casa ahora mismo seguramente estaría en la calle. Es bonito compartir estas experiencias, por a alguien aún le queda alguna duda en si adoptar o no.
DSC_0926 IMG_20131008_005628 IMG_20131029_180029 IMG_20131104_004854
Una respuesta to “Porque adoptar también enriquece tu vida”

  1. Mare meva! Qué reguapos estàn els dos!! Ooooh! fa feliç veure,ls així!! Gràcies Maria!!

Responder

