Adopción de Omito

Recordáis a Gordi? este es uno de sus “pequeños” ya no tan pequeño, Omito vive como un rey, su casa adoptiva  nos cuenta lo contentos que están de haber adoptado y nos animan a todos a seguir los mismos pasos. Espero que disfrutéis de su historia y de las fotos!

 

“Jo tenia una gateta, la Mary, i volia un company de jocs per a ella. Va ser llavors quan vaig decidir visitar a l’equip del Jardinet dels Gats. Em van comentar el cas d’una gateta, la Gordi, que van rescatar del carrer embarassada. La Gordi feia dos mesos que havia sigut mare de 5 cadellets i em van parlar d’un cadellet que de moment no tenia família assignada. El vaig anar a veure i als pocs dies ja era amb nosaltres: el gran Omito!

Què dir d’ell? El vaig adoptar amb 2 mesets i ara ja va cap als 8 mesos d’edat. L’Omito és un gatet blanc i negre sa, bo i una miqueta poruc. Al tercer dia de viure amb nosaltres ja es va adaptar perfectament a la casa i a l’altra gateta: la Mary. De fet ha adoptat el paper de fill adoptiu de la Mary i li mama i tot intentant treure llet!! La veritat i és que els dos gats es porten genial i s’estimen molt i jo també els estimo molt a ells!!!
L’Omito es carateritza pels seus llargs bigotis; és divertit i juganer, quan sent la paraula “llauneta” miola sense parar perquè ja sap que li donaré, una de les seves majors aficions és tirar l’aigua del seu bol a terra i es desviu per les gomes de cabell, sent capaç de desfer-te una cua amb les potetes per agafar-te la goma i marxar corrents com si hagués aconseguit un tresor.
Us animo a tots a adoptar. T’estimem Omito!!!!
Laura Molina “
IMG_20140906_105757 IMG_20140911_160537 IMG_20141005_104528
Responder

