El meu viatge

Verónica, adoptante de Kike y Crispy nos cuenta su historia, su experiencia como adoptante, genial!!!

“L’inici del viatge de la meva vida i els meus petits tripulants.
Sempre m’han agradat els gats. Jo estudiava a l’Escola Massana i quan passava devant del jardinet dels gats somiava emportarme un a casa. He cregut sempre que els gats son èssers superiors i místics, són besties elegants e intel·ligents. Però mai em van donar la oportunitat d’acollir un, ganes mai em van faltar!!
Els meus pares no volien tenir més animals a casa, teniem un gos. Sempre em deien que fins que no marxés de casa no tindria cap!
Des que m’ho van dir per últim cop fins tres anys ja passats, ara soc una noia independent amb DOS GATS!! (DOS GATS, el meu pare sempre riu, diu que aquestes accions li recorden a la seva àvia)
Que bé vaig fer fent la adopció conjunta d’aquests dos germanets. La cosa bona, es que vaig tenir anys per planejar l’arribada del meu animaló a casa, i vaig tenir clar des de el primer moment que faria una acollida conjunta… Perquè ho vaig decidir així?
Diuen que els gats son animals independents, però jo crec que això no vol dir que a un animal li agradi no compartir la seva vida amb un company i més si han nascut i crescut junts…
Passo molt temps fora de casa i vaig creure que ells es cuidarien l’un de l’altre quan jo no hi fos. Jo vaig decidir que ells m’acompanyarien en aquest inici, que serien els tripulants del meu viatge i es lo millor que vaig fer.
Encara estava empaquetant caixes i ja estava concertant la entrevista amb el jardinet dels gats. Potser no era el moment indicat per acollir-los degut a que jo encara no portava ni dos dies vivint en el meu nou pis, però ho vam fer plegats, varem entrar a viure els tres junts i aquí estem… Ja formen part de la meva família, van ser una il·lusió, ara una realitat i en molts moments la meva salvació.
La Selva i en Nirvana, el Ying i el Yang, la fusió perfecta dels dos contraris…
Ella es una gateta carinyosa i trapella, molt activa i golafre… ell es tímid i mandrós, molt carinyós però desconfiat, tranquil i modest…
Explico la meva experiència per animar a tothom que dubti en fer una adopció conjunta o acollir un company per al seu amic pelut! es el millor que he pogut fer; juguen tot el dia, son més actius, es netegen l’un a l’altre, mengen i dormen junts… son companys de vida, se que són feliços i això em tranquil·litza!
Espero que aquesta història animi a més gent com jo a ser valents i atrevir-se a complir les seves il·lusións amb responsabilitat i compromís. I una vida llarga i feliç a tothom!!!!”

DSC_0057 DSC_0085 DSC_0104 DSC_0632 DSC_0662 DSC_0732

Responder

