Refugios amigos

Hola amigos os dejamos una entrada nueva sobre el refugio de de una amiga y colaboradora de El Jardinet, Núria Fustero, de su puño y letra aquí os dejamos el relato de su trabajo y su amor por los peludines. Gracias Núria por compartir tu experiencia y tu arte con todos nosotros, no dejéis de visitar su página.

“Sobre la meva passió gatuna, em ve de familia! de ven petites la meva germana i jo vem tenir el primer gat , el Mixu, i desde llavors tant ma mare com mon pare com me germana, som amants dels gats.
fará mes de 10 anys que vem començar a recollir gatets, tots , tant els de casa de cadascú , com els del refugi /pis son recollits del carrer…
Tota la familia , qui mes qui menys, es part activa d’aquesta causa.
Jo en tinc 4 a casa ,la Nera , el Marley, la Tigri i la Candy, perque l’educador de gats em va dir que no en podia tenir mes…que sino….

En el refugi/pis i anem dos cops al dia per netejar, posar menjar, medicar, per sort ens podem anar turnant, i com que jo tinc l’estudi a la planta baixa doncs pujo sovint a veure’ls i estar una estona massegant-los
Com a bona il.lustradora estic enamorada dels gats , de lo peculiars que son de vegades, elegants  i misteriosos i de vegades patosos i super pallassos. En tota la meva obra mes personal es veu reflexada aquesta influencia, els gats o l’amor pels animals hi es sempre present. Desde fa 2 anys soc vegana també i això ha reforçat encara mes tot el món animal en les meves obres.

Jo soc un missyfu, un gatet, i soc la Missy Fu ( senyoreta Fu-stero) jeje
Aqui podeu veure e​ncarrecs​:​www.missy-fu.com

I aquí les meves obres mes personals i “místiques” www.mysticmissyfu.com

Rescatar gatets i trobar-lis casa es un part important de la meva vida,que a mes a mes comparteixo amb tota la familia , i no crec que deixi de fer-ho mai, es una nece​s​sitat com la nece​s​sitat de dibuixar, es part del que soc!un missyfú! 🙂

Núria. ”

DSC01029 DSC01030 DSC01031 DSC01034 DSC01048 DSC01049 DSC01050 DSC01053 gato

Responder

