Fotos i mascotes!

Em presento, em dic Maricel Saball, sóc fotògrafa i visc a Barcelona.

Vaig néixer en un petit poble de ponent. De petita sempre vaig jugar més amb  gats que amb nines i vet aquí que la passió pels gats m’ha acompanyat sempre més.

De gran vaig marxar per aquests mons de déu per aprendre llengües i estudiar fotografia, i vaig fixar una altra de les meves passions, fer fotos.

Sempre he viscut amb gats, a casa ara en tenim tres, són gats que per alguna o altra raó ningú ha volgut, però a mi i als meus ens  fan feliços.

I heus ací que des de fa temps faig fotos i quan les puc fer a bestioles i a persones, em surt la veta instintiva.

Va ser així com vaig decidir en què podia donar un cop de mà, barrejant les meves dues passions:  fotografia i gats. I és per això que des de fa un temps, col·laboro amb al Jardinet dels Gats, amb aquesta gent tan excepcional que dia a dia ens mostra la solidaritat i la bona voluntat en estat pur, no hi ha millor lliçó possible, de veritat us ho dic.

Us volia oferir els meus serveis de fotògrafa i un obsequi fotogràfic per a tothom que vingui de part del Jardinet, i per cada sessió que feu amb mi, el Jardinet dels Gats rebrà una donació del 10%  de l’ import de la vostra sessió.

I amb aquest granet de sorra, fem que això també sigui cosa de tots!

Maricel Saball

Si voleu conèixer la meva feina: https://about.me/maricel_saball

Logo_maricelsaball

Una respuesta to “Fotos i mascotes!”

Responder

